English
۱۳۹۶ جمعه ۱۱ فروردين
بیمارستان امام جواد ناغان
 
پيشگيري؛ بهتر ، آسان تر و ارزانتر از درمان استسخن روز:
معرفی واحد
 
دانشگاه علوم پزشکي  شهرکرد  
 
بيمارستان  امام جواد(ع) ناغان  
 
واحد رسيدگي به شکايات
  
 
 
                                           واحد رسيدگي به شکايات
 
 
مسئول رسيدگي به شكايات مردمي :     خانم لیلا فتاحی
سمت:    مترون بیمارستان
مدرک : کارشناس پرستاری
تعداد پرسنل : 115

تعداد تخت مصوب : 32

تعداد تخت فعال : 26

تلفن تماس با بيمارستان جهت مراجعين : 4-03826373660 نمابر 03826372024

آدرس پستي بيمارستان : ناغان كمربندي جاده خوزستان 8883151147

درجه ارزشيابي بيمارستان : درجه 2

ساعات كار درمانگاه تخصصي بيمارستان : 12-10

 اهداف                                                                                                                        
     ارتقای سطح مشتری مداری در سازمان

     افزایش میزان رضایتمندی بیماران و کارکنان از سازمان

     فعالیت در راستای اهداف استراتژيك  

                                                                  شرح وظايف كارشناس رسيدگي به شكايات

 

1-       دريافت شکايات کتبي و شفاهي

2-    بررسي و تکميل اطلاعات مورد نياز در اولين فرصت با حضور شاکي و متشاکي

3-    ارائه گزارش پيرامون موضوع شکوائيه به افراد ذيربط

4-    بررسي شکايات واصله و ارائه راه حلهاي موجود قانوني به ارباب رجوع

5-    ارجاع شکاياتي که مربوط به مراجع ذيصلاح ديگر ( نظير نظام پزشکي و ... ) مي باشد.

6-    مراجعه به واحد مربوطه  در رابطه با شکايات ارباب رجوع و تهيه گزارش

7-    ارائه راهکارها و نقطه نظرات مشورتي به واحدهاي ذيربط

8-    شرکت در جلسات مرتبط با شکايات درماني

9-    همکاري با مجموعه هاي مرتبط با خطاهاي پزشکي

    10-    تهيه گزارش عملکرد واحد رسيدگي به شکايات

11-  انجام ساير امور محوله بنا به درخواست مقام مافوق در محدوديت هاي سازماني

                                                      
                                                         
                                                             نحوه ی دریافت شكایات
 بخش عمده ی كار های ارجاع شده به دفتر از طریق نامه می باشد كه از سوی مردم و یا مراجع مختلف ارجاع ميشود. 
 
 
عده ای از مردم شكایات خود را از طریق تلفن و گاه مستقیم به واحد اعلام می نمایند. این گونه موارد یادداشت شده و برای رسیدگی به كارشناسان دفتر ارجاع می شود. شماره تماس مستقيم واحد رسيدگي به شکايات 3- 3660  637  0382  داخلی  272 ميباشد . 
مراجعه ی حضوری شاكیان: 
با توجه به مسایل و مشكلات موجود ، بیشتر مردم ترجیح می دهند خود پی گیر نامه ها و درخواست ها یشان باشند. سعی بر آن است كه این گونه موارد خارج از نوبت و در همان روز مراجعه رسیدگی و پاسخ داده شود، مگر مواردی كه نیاز به بررسی دقیق دارد.جهت ارائه يا پيگيري شکايت خود به  واحد رسيدگي به شکايات بيمارستان که در قسمت امور اداري ، جنب دفتر مديريت بيمارستان ، قرار دارد مراجعه فرمائيد. 

فرم رسيدگي به شکايات: 
در سايت بيمارستان اين امکان فراهم شده است که با تکميل فرم رسيدگي به شکايات ، مراحل بررسي و تجزيه و تحليل مشکلات راحتر و سريعتر انجام گيرد.شما مي توانيد با کليک بر روي فرم زير،انتقاد يا شکايت خود را اعلام  نمائيد. 
                      
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
width=6
width=8
تعداد بازدیدکنندگان امروز 4 تعداد بازدیدکنندگان دیروز 19 تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 131580 تعداد کاربران بر خط 1 تعداد کاربران لاگین بر خط 0
Powered by DorsaPortal