معرفي واحد |
دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
بیمارستان امام جواد(ع) ناغان
واحد رسیدگی به شکایات
واحد رسیدگی به شکایات
مسئول رسیدگی به شکایات مردمی :خانم: مرجان شیروانی
سمت: پرستار بیمارستان
مدرک : کارشناس پرستاری
تعداد پرسنل : 115
تعداد تخت مصوب : 32
تعداد تخت فعال : 26
تلفن تماس با بیمارستان جهت مراجعین : 4-03826373660 نمابر 03826372024
آدرس پستی بیمارستان : ناغان کمربندی جاده خوزستان 8883151147
درجه ارزشیابی بیمارستان : درجه 2
ساعات کار درمانگاه تخصصی بیمارستان : 14-10
اهداف
ارتقای سطح مشتری مداری در سازمان
افزایش میزان رضایتمندی بیماران و کارکنان از سازمان
فعالیت در راستای اهداف استراتژیک
شرح وظایف کارشناس رسیدگی به شکایات
1- دریافت شکایات کتبی و شفاهی
2- بررسی و تکمیل اطلاعات مورد نیاز در اولین فرصت با حضور شاکی و متشاکی
3- ارائه گزارش پیرامون موضوع شکوائیه به افراد ذیربط
4- بررسی شکایات واصله و ارائه راه حلهای موجود قانونی به ارباب رجوع
5- ارجاع شکایاتی که مربوط به مراجع ذیصلاح دیگر ( نظیر نظام پزشکی و ... ) می باشد.
6- مراجعه به واحد مربوطه در رابطه با شکایات ارباب رجوع و تهیه گزارش
7- ارائه راهکارها و نقطه نظرات مشورتی به واحدهای ذیربط
8- شرکت در جلسات مرتبط با شکایات درمانی
9- همکاری با مجموعه های مرتبط با خطاهای پزشکی
10- تهیه گزارش عملکرد واحد رسیدگی به شکایات
11- انجام سایر امور محوله بنا به درخواست مقام مافوق در محدودیت های سازمانی
نحوه ی دریافت شکایات
بخش عمده ی کار های ارجاع شده به دفتر از طریق نامه می باشد که از سوی مردم و یا مراجع مختلف ارجاع میشود.
عده ای از مردم شکایات خود را از طریق تلفن و گاه مستقیم به واحد اعلام می نمایند. این گونه موارد یادداشت شده و برای رسیدگی به کارشناسان دفتر ارجاع می شود. شماره تماس مستقیم واحد رسیدگی به شکایات 3- 3660 637 0382 داخلی 272 میباشد . مراجعه ی حضوری شاکیان: با توجه به مسایل و مشکلات موجود ، بیشتر مردم ترجیح می دهند خود پی گیر نامه ها و درخواست ها یشان باشند. سعی بر آن است که این گونه موارد خارج از نوبت و در همان روز مراجعه رسیدگی و پاسخ داده شود، مگر مواردی که نیاز به بررسی دقیق دارد.جهت ارائه یا پیگیری شکایت خود به واحد رسیدگی به شکایات بیمارستان که در قسمت امور اداری ، جنب دفتر مدیریت بیمارستان ، قرار دارد مراجعه فرمائید.
فرم رسیدگی به شکایات: در سایت بیمارستان این امکان فراهم شده است که با تکمیل فرم رسیدگی به شکایات ، مراحل بررسی و تجزیه و تحلیل مشکلات راحتر و سریعتر انجام گیرد.شما می توانید با کلیک بر روی فرم زیر،انتقاد یا شکایت خود را اعلام نمائید. | |
تاریخ به روز رسانی: | 1400/06/11 |
تعداد بازدید: | 5397 |